Tworzenie wizerunku firmy odbywa się na wielu poziomach, trudno przy tym dokonywać ich podziału na te, które mają większe i mniejsze znaczenie. Ważne jest to, w jaki sposób przedsiębiorstwo traktuje swoich klientów i partnerów handlowych, nie bez znaczenia jest jednak i to, jak promuje swoje usługi. Od co najmniej dziesięciu lat powszechne jest przekonanie o tym, że o firmie wiele można powiedzieć na podstawie jej strony internetowej, w dwudziestym pierwszym wieku rośnie zaś również znaczenie aukcji internetowych. Firma, która oferuje na nich swoje produkty ma więc niebywałą szansę na poinformowanie dziesiątek tysięcy klientów o swoim istnieniu. W realizacji tego celu pomagają między innymi szablony aukcji, ich skuteczność nie jest jednak zawsze taka sama.

Szablon aukcji to swego rodzaju firmowa karta wizytowa, jego twórca powinien więc starać się uchwycić na niej wszystko to, co sprawia, że firmę można uznać za godną polecenia. Na wielu aukcjach nie wolno pisać o firmie wprost, zakazane jest tez podawanie jej adresu internetowego, można jednak zadbać o to, aby system skojarzeń naprowadził klienta na właściwy podmiot. Sam wygląd szablonu nie może zresztą pozostawać w oderwaniu od profilu firmy, dotyczy to przy tym zarówno elementów graficznych, jak i stosowanych czcionek. Warto pamiętać i o tym, aby szablon aukcji na pierwszym planie stawiał promowany produkt, a nie informacje dodatkowe. Wiele firm uważa, że aukcja może być znakomitym miejscem na dodatkową reklamę całego jej asortymentu, klient oczekuje jednak bardzo konkretnych informacji i łatwo się zniechęca, gdy nie jest w stanie ich znaleźć. Na uwadze wypada mieć i to, że szablon aukcji musi zawierać w widocznym miejscu wszystkie te informacje, które są ważne dla kupującego. Utrudnianie dostępu do danych takich jak cena produktu albo koszty związane z jego wysyłką z pewnością nie przyczyni się do poprawy wizerunku firmy.

 

0 Comments

You can be the first one to leave a comment.

Leave a Comment

 

You must be logged in to post a comment.

 
 

Warning: Illegal string offset 'id' in /www/kamseo_www/www/webgrafik.pl/wp-content/themes/grafika/footer.php on line 4

Warning: Illegal string offset 'id' in /www/kamseo_www/www/webgrafik.pl/wp-content/themes/grafika/footer.php on line 4

Warning: Illegal string offset 'id' in /www/kamseo_www/www/webgrafik.pl/wp-content/themes/grafika/footer.php on line 4